Întrucât în sarcina cetăţeanului român se stabileşte obligaţia de a deţine un act de identitate valabil, SPCLEP de pe raza judeţului în colaborare cu DJEP cu sprijinul secţiilor de poliţie şi al administraţiei publice locale, organizează activităţi în teren cu camera mobilă pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, în vederea preluării imaginii şi a documentelor necesare pentru punerea în legalitate cu act de identitate, după următorul program:
SPCLEP |
Data acţiunii |
Localitatea |
Locaţia desfăşurării acţiunii |
Mun. ARAD |
14.03.2014 |
Secusigiu |
Primăria com. Secusigiu |
CH. CRIS |
13.03.2014 |
Şepreuş |
Primăria com. Şepreuş |
CURTICI |
25.03.2014 |
Macea |
Postul de poliţie Macea |
LIPOVA |
14.03.2014 |
Ghioroc |
Primăria com. Ghioroc |
NĂDLAC |
28.03.2014 |
Şeitin |
Postul de poliţie Şeitin |
PÎNCOTA |
12.03.2014 |
Covăsînţ |
Primăia com. Covăsînţ |
|
18.03.2014 |
Şiria |
Postul de poliţie Şiria |
|
26.03.2014 |
Seleuş |
Primăria com. Seleuş |
SEBIŞ |
03.03.2014 |
Gurahonţ |
Postul de poliţie Gurahonţ |
SĂVÎRŞIN |
17.03.2014 |
Birchiş |
Primăria com. Birchiş |
VÎRFURILE |
05.03.2014 |
Hălmăgel |
Primăria com. Hălmăgel |
|
12.03.2014 |
Pleşcuţa |
Primăria com. Pleşcuţa |
TÎRNOVA |
27.02.2014 |
Tauţ |
Primăria com. Tauţ |
Cu luarea în considerare a actelor normative în vigoare pentru a nu fi sancţionaţi contravenţional, cetăţenii au obligaţia ca în termen de 15 zile de la:
– împlinirea vârstei de 14 ani;
- în cazul schimbării numelui sau prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;
- în cazul schimbării domiciliului;
- în cazul deteriorării actului de identitate;
- în cazul pierderii, furtului sau distrugerii actului de identitate;
– în cazul atribuirii unui nou C.N.P.;
– în cazul schimbării denumirii sau a rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor sau rearondării acestora, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;
– când fotografia din cartea de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului;
– în cazul schimbării sexului
– în cazul anulării;
respectiv, cu minimum 15 zile, sau, cu maxim 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate al actului de identitate, titularul, va solicita Serviciului de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu eliberarea unui nou document.
Pentru eliberarea actului de identitate solicitanţii acestuia vor prezenta următoarele documente:
- Cererea tip pentru eliberarea actului de identitate;
- certificatul de naştere, în original şi copie;
- certificatul de căsătorie, în original şi copie;
- hotărârea de divorţ, rămasă definitivă şi irevocabilă, respectiv, certificatul de divorţ în original şi copie (după caz);
- certificatul de deces al soţului/soţiei decedate, în cazul soţului supravieţuitor în original şi copie (după caz);
- certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie (după caz);
- dovada adresei de domiciliu;
- consimţământul proprietarului spaţiului de locuit (după caz);
- taxa pentru eliberarea actului de identitate în valoare de 7 lei;
- taxa extrajudiciară de timbru în valoare de 5 lei.
Menţionăm faptul că, declaraţia găzduitorului de primire în spaţiu, poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, a poliţistului de la secţia de poliţie rurală competentă teritorial, a notarului public ori a funcţionarului misiunii diplomatice sau oficiului consular al României.
No Comments
Comments for DJEP Arad face deplasări în teren pentru a-ţi face un act de identitate. Vezi aici programul şi localităţile! are now closed.