Deputatul PDL Claudia Boghicevici a participat ieri la a doua acţiune din cadrul proiectului “Vis de copil”, prin care copii din categorii defavorizate au şansa de a se familiariza cu lumea spectacolului teatrului de păpuşi.
După ce săptămâna trecută 20 de copii din casele de tip familial Vera şi SOS nr. 7 din oraşul Sântana s-au bucurat de vizionarea piesei de teatru „Prâslea cel voinic şi merele de aur”, ieri a fost rândul copiilor din Centrul de primire minori Arad, de la Casa Speranţa şi de la Centrul de Zi Sâmbăteni de a-şi împlini visul la teatrul de păpuşi.
Acţiunea a fost organizată de echipa Cabinetului deputatului Claudia Boghicevici, în coordonarea Roxanei Tomoş, şi a beneficiat de sprijinul Fundaţiei Pro Prietenia, prin preşedintele Puiu Tarcea şi al Fundaţiei Umanitare Eben Ezer Moldovan, prin preşedintele Dorin Moldovan. Voluntari de la cele două fundaţii au selectat copiii pentru vizionarea piesei „Pinocchio”, iar echipa Cabinetului deputatului Claudia Boghicevici a împărţit copiilor pachete cu dulciuri şi rechizite.
„Acest proiect creşte în amploare de la săptămână la săptămână şi sunt foarte fericită că vin alături de noi tot mai mulţi oameni de suflet. Mulţumesc celor două fundaţii pentru sprijin şi pentru şansa da a oferi o bucurie acestor copii mai puţin favorizaţi de soartă. Proiectul va continua şi în săptămânile următoare, cu acelaşi succes sper”, a declarat deputatul Claudia Boghicevici.
Proiectul „Vis de copil” a fost lansat în urmă cu două săptămâni la iniţiativa deputatului Claudia Boghicevici, în parteneriat cu Teatrul Clasic Ioan Slavici din Arad şi Bliblioteca Judeţeană Arad. În cadrul acestui proiect, câte 20 de copii provenind din categorii defavorizate vor beneficia săptămânal de bilete gratuite la Teatrul de marionete al Teatrului Clasic Ioan Slavici din Arad și de un program special în cadrul Ludotecii Bibliotecii Județene, A.D. Xenopol.
No Comments
Comments for Copiii din Arad şi Sâmbăteni au vizionat piesa „Pinocchio” în a doua acţiune a proiectului „Vis de copil” are now closed.