La finalul lunii ianuarie, AJOFM Arad a organizat, la sediul propriu, work-shop-ul dedicat definirii și analizei parametrilor de dezvoltare ai Observatorului Pieței Muncii – OPM, conform Contractului de Finanțare a proiectului.
La workshop au participat reprezentanții echipei de implementare a proiectului, consultanți în cadrul OPM de la Camera de Comerț și Industrie Hunedoara, reprezentanții AJOFM Arad, reprezentanții Universității Vasile Goldiș din Arad, cei ai Agenției pentru Plăți și Intervenții Sociale- Arad, reprezentantul FRG și cel al UCECOM.
Discuțiile avute cu ocazia acestui workshop s-au axat pe evaluarea analizelor efectuate până la această oră de către furnizorii de date – în speță instituțiile partenere ale AJOFM Arad.
A fost de asemenea discutată macheta propusă de echipa de implementare pentru colectarea informațiilor necesare construirii bazei de date a platformei online a OPM.
Reprezentanții instituțiilor partenere au punctat mai multe aspecte legate de nevoia de furnizare optimă a informațiilor existente pe piața muncii, în scopul facilitării unui acces cât mai bun și de actualitate pentru toți cei interesați în utilizarea lor.
Toate discuțiile au avut caracter convergent cu îndeplinirea Obiectivului principal al OPM, în virtutea Protocolului de Colaborare încheiat între AJOFM Arad și instituțiile partenere:Dezvoltarea capacitățtii Serviciilor Publice de Ocupare (SPO) de analiză, sinteză și prognoză a schimbărilor de pe piața muncii, în scopul adaptării sistemului de furnizare a serviciilor de formare profesională, la tendințele de evoluție a cererii de forță de muncă – la nivel inter-regional.
”Participanții la workshop au declarat la finalul acestuia că discuțiile purtate confirmă necesitatea dezvoltării celei mai bune colaborări între instituțiile partenere, pentru implementarea cât mai eficientă a platformei OPM” a declarat Marinel Henteș – Director Executiv AJOFM Arad.
No Comments
Comments for AJOFM Arad a organizat work-shop-ul „OBSERVATORUL PIEŢEI MUNCII” are now closed.