ANUNȚ PRIVIND CONTRACTAREA, SESIUNEA DECEMBRIE 2024

Written by admin. Posted in Utile

Tagged:

Published on decembrie 03, 2024 with No Comments

CASA DE ASIGURĂRI DE SĂNĂTATE ARAD anunţă declanșarea procedurii de contractare în condițiile prevederilor art.198 din Contractul-cadru aprobat prin HG nr.521/2023, pentru următorul domeniu de asistenţă medicală:

-asistență medicală ambulatorie de specialitate pentru specialități paracliniceradiologie și imagistică medicală.

Procesul de contractare pentru acest domeniu și acest tip de servicii se desfăşoară în cursul lunii decembrie 2024.

Perioada pentru primirea şi înregistrarea cererilor și a documentației pentru contractare este 10 decembrie – 13 decembrie 2024.

Calendarul de contractare, modelul de cerere și opisul documentelor necesare pentru încheierea contractului va putea fi accesat pe site-ul CNAS, începând cu data de 3 decembrie 2024, la adresa  http://www.casan.ro, secțiunea CJAS – Anunțuri/Contractări – ARAD. Documentele vor fi transmise doar în format electronic, la adresa de e-mail: contractare@casar.ro, asumate prin semnătura electronică extinsă a reprezentantului legal al furnizorului solicitant.

 

No Comments

There are currently no comments on ANUNȚ PRIVIND CONTRACTAREA, SESIUNEA DECEMBRIE 2024. Perhaps you would like to add one of your own?

Leave a Comment

You must be logged in to post a comment.