În urma licitației, firma NV Construct a fost desemnată câștigătoare pentru întocmirea acestui studiu, stabilind un preț estimativ al lucrării la 470,7 milioane de lei. Traseul propus are o lungime totală de 12,5 kilometri. Viteza de proiectare a drumului va fi de 100 km/h. Lucrările sunt planificate să fie finalizate într-un interval de 24 de luni de la începerea lor.
,,Acest proiect reprezintă un pas important în îmbunătățirea infrastructurii și fluidizarea traficului în oraș. Suntem hotărâți să implementăm acest proiect într-un mod eficient și transparent, asigurându-ne că lucrările vor fi realizate conform standardelor și că vor aduce beneficii semnificative comunității noastre”, a declarat Răzvan Cadar, vicepreședinte al Consiliului Județean Arad.
Tronsonul de drum începe din viitorul sens giratoriu al variantei ocolitoare Est, situat pe DN 7, la ieșirea din comuna Vladimirescu spre Lipova, traversează calea ferată Arad-Deva, mai apoi drumul județean 709 (Arad-Șiria) și intersectează DN 79 (Arad-Oradea) la intrarea în Zimandcuz dinspre Arad. În punctul de intersecție cu DN 79 există deja proiectat un sens giratoriu și bretea de legătură cu un nod de urcare, prevăzut în acest scop, în cadrul proiectului Drum expres Arad-Oradea. Pe traseul viitorului drum vor fi amenajate pasaje, intersecții de tip sens giratoriu și poduri de încrucișare pentru a facilita circulația și accesul în zonă.
No Comments
Comments for Consiliul Județean Arad a aprobat studiul de fezabilitate pentru realizarea celui de-al doilea inel de centură în zona nord-estică a municipiului Arad are now closed.