DJEP Arad face deplasări în teren pentru a-ţi face un act de identitate. Vezi aici programul şi localităţile!

Written by admin. Posted in Top News, Utile

Tagged: , , , ,

Published on februarie 26, 2014 with No Comments

Întrucât în sarcina cetăţeanului român se stabileşte obligaţia de a deţine un act de identitate valabil, SPCLEP de pe raza judeţului în colaborare cu DJEP cu sprijinul secţiilor de poliţie şi al administraţiei publice locale, organizează activităţi în teren cu camera mobilă pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, în vederea preluării imaginii şi a documentelor necesare pentru punerea în legalitate cu act de identitate, după următorul program:

 

 

SPCLEP

Data acţiunii

Localitatea

Locaţia desfăşurării acţiunii

Mun. ARAD

14.03.2014

Secusigiu

Primăria com. Secusigiu

CH. CRIS

13.03.2014

Şepreuş

Primăria com. Şepreuş

CURTICI

25.03.2014

Macea

Postul de poliţie Macea

LIPOVA

14.03.2014

Ghioroc

Primăria com. Ghioroc

NĂDLAC

28.03.2014

Şeitin

Postul de poliţie Şeitin

PÎNCOTA

12.03.2014

Covăsînţ

Primăia com. Covăsînţ

18.03.2014

Şiria

Postul de poliţie Şiria

26.03.2014

Seleuş

Primăria com. Seleuş

SEBIŞ

03.03.2014

Gurahonţ

Postul de poliţie Gurahonţ

SĂVÎRŞIN

17.03.2014

Birchiş

Primăria com. Birchiş

VÎRFURILE

05.03.2014

Hălmăgel

Primăria com. Hălmăgel

 

12.03.2014

Pleşcuţa

Primăria com. Pleşcuţa

TÎRNOVA

27.02.2014

Tauţ

Primăria com. Tauţ

 

 

Cu luarea în considerare a actelor normative în vigoare pentru a nu fi sancţionaţi contravenţional, cetăţenii au obligaţia ca în termen de 15 zile de la:

          – împlinirea vârstei de 14 ani;

- în cazul schimbării numelui sau prenumelui titularului, prenumele părinţilor, data ori locul naşterii;

- în cazul schimbării domiciliului;

- în cazul deteriorării actului de identitate;

- în cazul pierderii, furtului sau distrugerii actului de identitate;

          – în cazul atribuirii unui nou C.N.P.;

         – în cazul schimbării denumirii sau a rangului localităţilor şi străzilor, al renumerotării imobilelor sau rearondării acestora, al înfiinţării localităţilor sau străzilor;

        – când fotografia din cartea de identitate nu mai corespunde cu fizionomia titularului;

          – în cazul schimbării sexului

          – în cazul anulării;

respectiv, cu minimum 15 zile, sau, cu maxim 180 de zile înainte de expirarea termenului de valabilitate al actului de identitate, titularul, va solicita Serviciului de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu eliberarea unui nou document.

 

Pentru eliberarea actului de identitate solicitanţii acestuia vor prezenta următoarele documente:

-         Cererea tip pentru eliberarea actului de identitate;

-         certificatul de naştere, în original şi copie;

-         certificatul de căsătorie, în original şi copie;

-         hotărârea de divorţ, rămasă definitivă şi irevocabilă, respectiv, certificatul de divorţ  în original şi copie (după caz);

-         certificatul de deces al soţului/soţiei decedate, în cazul soţului supravieţuitor în original şi copie (după caz);

-         certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original şi copie (după caz);

-         dovada adresei de domiciliu;

-         consimţământul proprietarului spaţiului de locuit (după caz);

-         taxa pentru eliberarea actului de identitate în valoare de 7 lei;

-         taxa extrajudiciară de timbru în valoare de 5 lei.

Menţionăm faptul că, declaraţia găzduitorului de primire în spaţiu, poate fi dată în faţa lucrătorului din cadrul serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor, a poliţistului de la secţia de poliţie rurală competentă teritorial, a notarului public ori a funcţionarului misiunii diplomatice sau oficiului consular al României.

 

 

 

No Comments

Comments for DJEP Arad face deplasări în teren pentru a-ţi face un act de identitate. Vezi aici programul şi localităţile! are now closed.