Compania CFR poate începe reabilitarea căii ferate de pe ruta Caransebeș-Arad, Timișoara Est-Ronaț și Ronaț-Arad. Până ieri rezultatele licitației de atribuire au fost blocate de contestații. Instanța de judecată a respins contestațiile.
Lucrările vor fi realizate de asocierea WEBUILD SPA – PARTECIPAZIONI ITALIA SPA – SALCEF SPA.
Calea ferată are o importanță strategică pentru judetul Arad, care s-a dezvoltat și în trecut datorită ei, susține arhitectul Gheorghe Seculici, presedintele Camerei de Comerț, Industrie și Agricultură Arad. Între Arad și Timisoara ea funcționează din data de 6 aprilie 1871. Astazi, pe această linie este și terminalul intermodal Afluent Arad Sud, unul dintre cele trei care functioneaza în județ (dintre care unul la Curtici, cel mai mare din Europa de Est, și celalalt la Vladimirescu, primul din România).
Calea ferată Arad-Timișoara este însă importantă și datorită fluxului forței de muncă și al tinerilor din cele două județe. Un transport public bun, pe calea ferată, va facilita și mai mult mobilitatea dintre cele două mari orașe din vestul României și va accelera dezvoltarea lor.
“Pentru asta însă este nevoie și de trenuri noi, moderne și atractive, iar Aradul, prin Astra Vagoane Călători, compania domnului Valer Blidar, trebuie luat în considerare de conducerea CFR. Nu trebuie să lucrăm românește, să nu știe stânga ce face dreapta! Achiziția automotoarelor și a vagoanelor noi trebuie să se facă în paralel cu modernizarea infrastructurii de rulare, ca la momentul finalizării lucrărilor să avem totul pregătit pentru un transport de pasageri de calitate“, a declarat arh. Gheorghe Seculici.
No Comments
Comments for Gheorghe Seculici: Pe calea ferată Arad-Timisoara nu trebuie să lucrăm românește! are now closed.