-
Marți, 20 decembrie, sediul Centrului de Relaţii Clienţi de pe Bulevardul Revoluției va fi închis pentru transferul logistic, iar de miercuri, 21 decembrie, activitatea de relaţii cu clienţii din Arad se va desfăşura exclusiv în spaţiul din cartierul Micălaca.
-
Suprafaţa noului sediu este aproape dublă faţă de cea în care s-a desfăşurat această activitate până acum;
Noul Centru de Relaţii Clienţi, situat pe Calea Radnei nr.154, va fi deschis luni, marți, miercuri și vineri între orele 08.00 şi 16.00, respectiv joi în intervalul orar 10.00 – 18.00.
În sala de aşteptare a noului sediu, modern amenajată şi spaţioasă, compania pune la dispoziţia clienţilor o serie de informaţii de interes prin intermediul unui monitor special. De asemenea, va fi disponibil un sistem de informare de tip self-service, denumit E.ON MyOffice, care funcţionează asemenea unui „birou digital” cu ajutorul căruia clienţii pot obţine rapid informaţii despre condiţiile de contractare, facturare sau îşi pot tipări ultimele facturi emise, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de către un agent specializat.
În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile.
Ca alternativă la Centrul de Relaţii Clienţi consumatorii noştri pot să acceseze cu încredere unul dintre următoarele canale de comunicare:
- telefonic, apelând Centrul Servicii Clienţi de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00, la numerele: 0800 800 366 şi 0800 800 900 apelabil gratuit, din orice reţea de telefonie sau 0265 200 366, apelabil la tarif normal, din toate reţelele de telefonie;
- prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
- prin fax, la numărul: 0265 200 367;
- prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş;
- prin intermediul contului E.ON Myline
Portalul www.myline-eon.ro permite accesul la factura electronică, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (în cazul în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gazele naturale, vizualizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.
În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului de canale de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment, plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor oferite de partenerii noştri: BRD, ING Bank, Banca Transilvania, BCR, UniCredit Bank, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint, Rompay Solutions, un-doi Centru de plăți, Westaco, Orange Money, ZebraPay și M-Pesa.
Departament Comunicare Corporatistă
No Comments
Comments for Începând cu 21 decembrie, Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Arad va fi relocat în cartierul Micălaca are now closed.