Începând cu data de luni, 13.03.2017, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, sunt afişate următoarele documente privind:
- Proiect de hotărâre privind aprobarea Studiului de oportunitate pentru fundamentarea și stabilirea soluției optime de gestionare a serviciului public de alimentare cu energie termică în sistem centralizat, în Municipiul Arad– iniţiativa primarului
Până la data de 24.03.2017, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind aceste documente.
Informaţii suplimentare pot fi solicitate începând cu data 13.03.2017, între orele 8,00 – 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5.
Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte, care pot fi studiate şi pe site-ul Primăriei Arad, la adresa www.primariaarad.ro.
P R I M A R
ing.Gheorghe Falcă
No Comments
Comments for Transparență decizională are now closed.